הסרת שיער בשיטת אינפרא אדום

הסרת שיער בשיטת אינפרא אדום

קיימות מספר שיטות לטיפולי הסרת שיער, ואחת מהן היא שיטת השימוש באינפרא אדום. כל שיטת טיפול נושאת יתרונות וחסרונות, אך בסופו של דבר, וכמעט בדומה לכל מצב אחר בחיים, מה שקובע הוא מבחן התוצאה.

שיטת הסרת שיער באמצעות שימוש באינפרא אדום היא שיטה ותיקה ביותר בתחום, אך עם השנים התקדמה הטכנולוגיה של המכשירים המשמעים להסרת שיער באינפרא אדום, והדגמים שודרגו והם מאפשרים היום השגת תוצאות מעולות אצל מטופלים רבים שבוחרים בשיטה זו.

מאמר זה דן ביתרונות והחסרונות של שיטת הסרת שיער באינפרא אדום, שהופכת להיטות פופולארית יותר ויותר בקרב נשים וגברים, המעדיפים אותה על פני מגוון השיטות האחרות.

מהלך טיפול הסרת שיער באינפרא אדום

הטיפול מתבצע תוך שימוש במגוון נרחב של מכשירים, כולל בימקס או לאוולי, שנחשבים למכשירים המתקדמים החדשניים. המכשירים אשר פועלים בשיטה זו מהווים חלק משמעותי משוק גדול במגוון השיטות להסרת השיער בישראל ובעולם.

שיטת הסרת שיער באינפרא אדום כרוכה בשימוש במכשיר המורכב מידיות מיוחדות אשר מוצמדות לעור, ומפעילות פעימות קרני אור על אזור הטיפול. שורש השיער מתחמם ומת בעקבות פעולת הקרן, ואז השיער נושר.

מטבע הדברים, לא ניתן לטפל בכל השיער שאינו רצוי בעקבות טיפול אחד ובמקרים רבים יש להגיע לשבעה עד 12 מפגשי טיפול, במרווחים של מספר שבועות, עד להשגת התוצאה המבוקשת.

הסרת שיער בלייזר לעומת אינפרא אדום

ההבדל המשמעותי בין שיטות הסרת שיער באינפרא אדום לעומת לייזר טמון בעובדה לפיה הלייזר משתמש באורך גל אחד, בעוד שבגישת אינפרא אדום מתבצע שימוש במספר אורכי גל. הטיפול בגישת אינפרא אדום מתאים יותר לאנשים עם עור כהה, והטיפול כרוך בכאב זעום יותר לעומת טיפול בלייזר.

אלא שקיים צורך ביותר טיפולים, ובחלק מהמקרים המטופלים יידרשו לעבור גם למעלה מ-12 מפגשי טיפול. כך או אחרת, מספר הטיפולים הנדרש משתנה בין המטופלים בהתאם למשתנים פיזיים אישיים והאזור בו מתבצע הטיפול.

כך, למשל, אזורים גדולים כמו הרגליים זקוקים לפרק זמן משולש של טיפול, שנמשך כארבעים דקות, בהשוואה לאזורים קטנים כגון בתי השחי או המפשעות.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים