קרם להסרת שיער

קרם להסרת שיער לצמיתות: אמיתי או פיקציה?

תעשיית הקוסמטיקה מושתתת ברובה על גישות וטיפולים שונים שמתמקדים בהסרת שיער לצמיתות, או יותר נכון, לטווח הארוך מאוד. הטיפולים השונים הזמינים כוללים אפילציה, לייזרים, קרמים או משחות שמשיגים את המטרה.

הסרת שיער מהרגליים אצל נשים, למשל. האם הקדשתן מחשבה על הזמן הכולל שהקדשתן בחייכן להסרת השיער באמצעות גילוח או שעווה? יותר טוב שלא תחשבו על זה, כי הממצאים מדהימים, ועוד לא דיברנו על אזורים אחרים בגוף המצריכים גם הם הסרת שיער.

מה אם היו אומרים לכן שיש שיטה פשוטה לחסוך את כל הזמן הזה? לא תרוצו לקבל את הטיפול או לרכוש את המוצר? בטח שכן.

הכירו את הקרמים או המשחות להסרת שיער לצמיתות

מדענים ורופאים פיתחו שיטה חדשה יחסית להסרת שיער לטווח הארוך באמצעות קרם או משחה. המטרה שהובילה לפיתוחים אלו הייתה מניעת הכאבים הנלווים לשיטות השונות להסרת שיער, וכמובן חיסכון כספי.

הטיפול פשוט וניתן לביצוע בבית. כל מה שצריך לעשות זה למרוח את הקרם על האזור המיועד לטיפול, להמתין כמה דקות, ואז להסיר את הקרם באמצעות מקלון המצורף לערכה.

את הטיפול הזה יש לבצע שוב כשלוש פעמים בשבוע, בהתאם לכמות השיער העודף, עד להשגת תוצאות. היתרונות ברורים: קרמים או משחות להסרת שיער אינם מוגבלים לצבע השיער והעור, כמו שיש עם טיפולי לייזר, למשל, והמוצרים האלו זמינים בעלויות נמוכות במיוחד.

קופסא אחת של קרם להסרת שיער לצמיתות תספיק לכם למשך שלושה חודשים לפחות (שוב, בהתאם לאזורי הטיפול וכמות השיער שיש להסיר).

גם מאזורים רגישים

חלק מהקרמים או המשחות להסרת שיער מיועדים לטיפול באזורים רגישים ואינטימיים בגוף, כמו למשל מהמפשעות או בתי השחי. השימוש בקרמים מתאים לנשים ולגברים, אלא אם כן צוין אחרת על האריזה, ונכתב במפורש שהמותג מיועד לנשים בלבד או לגברים בלבד.

קרם להסרת שיער לצמיתות עובד ביעילות, והיתרון הוא שלמרות שבהתחלה, כלומר, בחודש או בחודשיים הראשונים התוצאות לא נראות משמעותיות, עם הזמן וההתמדה בטיפולים, השיער החדש שצומח הופך להיות דק יותר, עד שכעבור מספר חודשים הצמיחה כמעט מפסיקה.

קצת סטטיסטיקה

בארצות הברית קרמים או משחות להסרת שיער הם טיפולים שמבוצעים על ידי נשים וגברים כדבר שבשגרה. כ-18% מהאוכלוסייה משתמשים בהם, ובאירופה הם נפוצים בקרב כ-15% מהאוכלוסייה.

אבל בארץ, כשיש יותר חודשי קיץ בשנה מאשר חודשי חורף, ואנחנו מבלים זמן רב בים ובבריכה, ההעדפה שלנו היא לפתרונות ארוכי טווח יותר, כגון טיפולי הסרת שיער בלייזר או טיפולי אינפרא אדום.

אבל אם השיער התחיל לצמוח ואתם לא רוצים להמתין עד שיגיע התור הבא שלכם במכון להסרת שיער, כדאי להחזיק בבית קופסת קרם להסרת שיער לצמיתות, שיהיה זמין לשימוש, לפחות למקרי חירום.

אז איך זה עובד?

כמו בגילוח, השיער מוסר רק מעל פני העור, אבל שלא בדומה לגילוח, חשוב לבדוק את רגישות העור לפני שאתם מתחילים את השימוש במוצר, כי רוב הקרמים או המשחות מכילים כימיקלים וחומרים שונים שעלולים להוביל לאלרגיות, כוויות, רגישויות או פריחות.

מורחים קרם להסרת שיער לצמיתות על האזור המיועד לטיפול, בעזרת מקלון פלסטיק או עץ שזמין בערכה, ממתינים מספר דקות, בהתאם להוראות המצוינות על האריזה, ומסירים את הקרם. חלק מהמוצרים מתאימים גם לשימוש במהלך המקלחת.

המוצרים זמינים במגוון מותגים, וכדאי לנסות כמה תכשירים עד למציאת המוצר שמתאים לכם בדיוק. התוצאות יפות, הטיפול מהיר, והעור חלק ונטול שיער. בלי כאבים, כבר אמרנו?

מגוון שלם של מותגי קרמים ומשחות להסרת שיער

תחום התכשירים להסרת שיער גדול למדי, ורוב הסיכויים הם שתמצאו קרם להסרת שיער לצמיתות שמתאים לכם. המוצרים נמכרים ברשתות הפארם, חנויות הקוסמטיקה ובתי המרקחת, והם זמינים באמצעות:

  • ג'לים
  • גלילים מוכנים לשימוש
  • תרסיסים
  • קרמים ומשחות.

אבל יש שתי חברות מובילות שנחשבות ליצרניות הקרמים והמשחות להסרת שיער, והמותגים שלהן נמכרים בתפוצה רחבה. הכירו את:

חברת "אורנה 19"

חברה זו מייצרת שלושה סוגים של קרמים להסרת שיער, בהתאמה מיוחדת לנערות, או להסרת שיער מקו הביקיני.

המוצרים של חברת Veet

מוצרים אלו הם הפופולריים ביותר בתחום תכשירי הקוסמטיקה להסרת שיער, ובנוסף למדבקות השעווה המפורסמות של החברה, היא מוכרת גם מוצרי קרמים, משחות או תרסיסים שמתאימים לסוגי עור שונים ורמות שימוש משתנות. למשל:

  • קרם להסרת שיער לשימוש על עור רגיש.
  • תרסיס ארומטי שמיועד לשימוש לבעלי עור רגיש או רגיל.
  • משחה להסרת שיער לצמיתות, להסרת כמות גדולה של שיער.
  • קרם שמיועד לשימוש על עור יבש או רגיל.

Olay: להסרת שיער מהפנים

קרם להסרת שיער מהפנים של חברה זו פופולרי במיוחד בקרב גברים ונשים שמחפשים מוצרים בטוחים להסרת שיער מהפנים. הקרמים יעילים להסרת שיער בעובי בינוני או גס, אך אינם מיועדים לשימוש על הגבות. הטיפול נמשך כשמונה דקות, הריח אינו חזק מדי, למרות שניתן להבחין בריח ברור של הכימיקלים במוצר.

עם מריחת הקרם על אזור הטיפול, והמתנת פרק הזמן הנדרש, ניתן להסיר את השיער העודף בקלות.

לסיום, רגע של זהירות

קרם להסרת שיער לצמיתות מתאים לשימוש על רוב האזורים בגוף, כגון הרגליים, הידיים, המפשעות, הבטן והגב, ואפילו מעל השפתיים. אך יש להיזהר שלא להשתמש בקרם על שיער הגבות, כי החומרים הכימיים החזקים עלולים להזיק לעיניים.

אם יש לכם את הסבלנות לחזור על מספר טיפולים קבועים עד להשגת תוצאות של דילול השיער וצמיחת שיער חדש דק יותר, הקרמים או המשחות יכולים להתאים לכם. זהו טיפול קל, בטוח, ללא סיכונים או תופעות לוואי, וניתן לבצע אותו בבית בכל עת. בכל מקרה, תמיד מומלץ שתהיה לכם לפחות קופסה אחת בארון, לכל מקרה.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים