מכשיר ME להסרת שיער

מכשיר ME להסרת שיער בבית: זה עובד

אני מרימה את זרועי כדי לנופף לשלום לחברתי הטובה, ומבחינה במבט משונה על פניה, לאחר שהיא מתבוננת על בית השחי שלי. האם שכחתי לגלח את האזור? אני מחליקה את ידי על רגלי, כן, זיפים.

אני כל כך נרגשת מהקיץ שהגיע סוף סוף, פריחת הפרחים, והאפשרות ללבוש חצאיות חמודות, אבל אין לי חשק לבלות את הקיץ בדאגה על שיער על הרגליים ש/אני רוצה לחשוף, שריטות הגילוח, והטרדה הכרוכה בגילוח קבוע או טיפולי שעווה מרובים.

עכשיו אפשר לנשום לרווחה

כששמעתי על מכשיר ME להסרת שיער והשגת תוצאות של עור חלק, בטיפולים שאפשר לבצע בבית, נשמתי לרווחה ונרגעתי מהידיעה שהדאגות שלי מטופלות. על פי מחקר שנערך באוניברסיטת צפון ווסטרן, ופורסם בכתב העת 'דרמטולוגיה כירורגית', המכשיר ME Smooth בטוח ויעיל לאנשים עם כל סוגי העור.

באופן מסורתי, מכשירי הסרת שיער בבית משתמשים בפולסים של אור חזק כדי להסיר שיער שאינו רצוי מבלי לפגוע בעור שמסביב. למרבה הצער, מכונות אלו מיועדות רק לאנשים בעלי עור בהיר והן גורמות לשינויי גוון אצל אנשים בעלי גוון עור כהה יותר.

אבל מכשיר ME משתמש בפולסים של אור בתוספת גלי רדיו, ושיטה זו מאפשרת שימוש ברמות נמוכות יותר של פולסים של אור, וכך פוחת הסיכון של שינוי גוון בסוגי עור כהה.

מהלך הטיפול במכשיר ME

מכשיר ME מטפל בכל סוגי העור ומתאים לשימוש בין הגילאים 18-65, אחת לשבוע למשך חודשיים. התוצאות הן הפחתה של ארבעים אחוזי שיער לאחר כל שימוש, ו-54% הפחתת שיער מצטברת אם מבוצע שימוש במכשיר במשך חודשיים וחצי.

אך הנתון החשוב ביותר הוא ש-98% מהנבדקים לא דיווחו על כאב משמעותי או אפילו קל, ועד לבוקר שלאחר הטיפול נעלמות כל התופעות של האדמומיות, הנפיחות או הגירוד.

פשוט מחליקים ומסירים

כשניסיתי את המכשיר, שהוא בגודל כף יד, הופתעתי לטובה מקלות השימוש בו. פשוט הפעלתי אותו, בחרתי הגדרה, למשל, עוצמה נמוכה, בינונית או גבוהה, וניסיתי את כל השלוש. לחצתי על כפתור ההפעלה ובהמשך הנחתי בעדינות את המוליך על העור שלי.

למכשיר יש אפשרות חישה, אז כשהוא מונח על העור, הוא פולט אוטומטית פולסים של אור לבן בוהק, המציין שהמכשיר עובד. העברתי אותו למעלה ולמטה על הרגל, והסרתי שיער משתי הרגליים בשתי דקות. גם כשהשתמשתי בעוצמה הגבוהה ביותר, לא חוויתי שום כאב.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים