הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים

חיילים משוחררים שמתעניינים בהסרת שיער בלייזר יכולים לקבל את הטיפולים עם הנחות, הטבות או מבצעים מיוחדים, בחלק מהמכונים הפרטיים להסרת שיער בלייזר, או במרכזים קוסמטיים שיש להם שיתוף פעולה עם קופות החולים.

גופים, ארגונים וחברות רבות לא מעלימים עין מתרומתכם החשובה למדינה, ולאחר השירות הצבאי שלכם, מגוון שירותים או מוצרים זמינים עבורכם במחירים נוחים, בהטבות משמעותיות ובמבצעים מיוחדים, וזה לא כולל רק תשלום נמוך בנסיעה בתחבורה ציבורית, כניסה לבתי קולנוע או הנחות במסעדות.

אתם יכולים להתחיל את החיים האזרחיים שלכם כשאתם חופשיים מהשיער העודף, ולקבל טיפולי הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים, במסלולי תשלום שתוכלו לעמוד בהם.

לא מסירים לפני שמשווים

הטבות הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים זמינות לחיילים שמציינים שסיימו את שירותם הצבאי בפרק זמן של חצי שנה מתום השירות, אבל כמו בכל דבר אחר שאתם קונים, או שירות שאתם עומדים לשלם עליו, גם אם הוא מוצע לכם במחיר מדהים, זאת עדיין לא סיבה לא לבדוק טוב מי מציע את השירות ועל מה בדיוק אתם משלמים.

חלק מההטבות, למשל, מזכות אתכם בקביעת תורים מהירים יותר, ולכן כדאי להתחיל את החיפוש אחר המקום המתאים עם המכונים הגדולים להסרת שיער שפזורים ברחבי הארץ, ולהשוות את המחירים, כי לעתים, גם לאחר ההנחות, יתכן שכמות הטיפולים הדרושה תסתכם בעלויות גבוהות מדי ליכולותיכם הכלכליות,.

לכן כדאי להשקיע את הזמן ולהשוות את ההצעות שאתם מקבלים מהמרכזים הקוסמטיים והמכונים השונים, ולבחור במקום שמתאים לכם מכל הבחינות.

אבל אנחנו לא מדברים רק על כסף, כן?

במקביל להשוואת המחירים, חשוב ביותר גם לבדוק מי מציע לכם את הטיפול, ובדיקה כזאת כוללת:

  • הסמכה לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר.
  • ניסיון המטפלים בהסרת שיער לגברים.
  • התמחות בטיפולים באזור בגוף שבו אתם מבקשים להסיר את השיער העודף.
  • יחס הצוות במקום.
  • המכשירים המשמשים לטיפול, כלומר, האם המכון משתמש בלייזרים החדשים שיכולים להסיר את כל סוגי השיער מכל גווני העור?
  • תכנית טיפולים מפורטת שמורכבת עבורכם במקום שימוש במילים מפוצצות כמו "אל תדאג, תוך שבועיים אתה בלי שיער!" (כי אין דבר כזה בהסרת שיער בלייזר).

הפיקדון שקיבלתם עם השחרור, האם הוא רלוונטי גם להסרת שיער?

אם אתם רוצים לממש את ההטבה שקיבלתם עם תום השירות הצבאי שלכם, כדאי שתבדקו עם המכון בו בחרתם לבצע את הטיפולים, אם הסרת שיער לחיילים משוחררים זמינה עבורכם לתשלום עם הפיקדון שקיבלתם.

רוב המקומות לא מקבלים את הפיקדון כאמצעי תשלום, אבל מומלץ לבדוק, כי התנאים והנתונים משתנים כל הזמן.

כמה צעדים שכדאי שתקפידו עליהם לפני, במהלך ולאחר הטיפולים

הנחיות הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים אינן שונות מההנחיות לכלל המטופלים, ויש כמה צעדים שחשוב להקפיד עליהם לפני, במהלך ולאחר הטיפולים:

תופעות לוואי קלות כגון אדמומיות על האזור המטופל הן נורמליות לאחר כל מפגש טיפול. אבל הן נעלמות מעצמן. אם האדמומית אינה חולפת או חמור מכך, מתפתחת לשלפוחיות או מצבי עור אחרים, צרו קשר עם המכון על מנת להבין איך להתמודד ולטפל.

לא נחשפים לשמש כשבוע לפני כל מפגש טיפול, ושבוע לאחריו. וכשאנחנו אומרים 'לא נחשפים', אנחנו לא מתכוונים רק לשיזוף ממש, אלא גם לא לחשיפת אזורי העור המטופלים.

אל תשכחו לציין שאתם חיילים משוחררים. כשאתם מזמנים לעצמכם תורים למפגשי טיפול בטלפון או דרך אתר האינטרנט של המכון להסרת שיער בלייזר, ציינו שאתם חיילים משוחררים, על מנת שתוכלו לקבל תורים בזמינות גבוהה יותר, וכמובן את ההטבות המוצעות.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים