הסרת שיער בשיטת IPL

הסרת שיער בשיטת IPL: איך זה עובד?

הסרת שיער בשיטת IPL היא שיטה שהופכת להיות פופולארית יותר ויותר, ונחשבת לחלופה הולמת לשיטות אחרות להסרת שיער, כגון שעווה או גילוח, שיש להן תופעות לוואי שאינן נעימות כגון צמיחת שיער בתדירות גבוהה ובכמות רבה יותר, וכאבים הנלווים להליך.

טיפולי IPL הם אפשרות פנטסטית עם תוצאות לטווח הארוך, ללא תופעות לוואי שאינן נעימות או כואבות, בהשוואה לשיטות אחרות להסרת שיער.

IPL היא שיטת הסרת שיער אינטנסיבית באמצעות פעימות אור, המאפשרת השגת תוצאות לטווח הארוך. השיטה כרוכה בהפעלת קרן אור על האור, אשר מכוונת לאזור הטיפול, תוך חימום עד להרס של זקיק השיער. הליך זה מעכב את צמיחת השיער, מכווץ את השקיק ובסופו של דבר מוביל לאובדן צמיחת שיער עתידית באזור זה.

איך זה עובד?

קרן אור מונחית לעור באזור הטיפול. אנרגיית העור נספגת על ידי אזורים בעלי פיגמנט גבוה, למשל שערות, שם היא מועברת כאנרגיית חום, המחממת את השיער, ופוגעת בזקיק תוך מניעת האפשרות לגדל שערות חדשות.

תוצאה זו אפשרית בשל האנרגיה הנספגת על ידי אזורים בעלי פיגמנטציה גבוהה ביותר, ולכן הסרת שיער בשיטת IPL יעילה ביותר על אנשים בעלי שיער כהה ועור בהיר. אצל אנשים אלו, לשיער יש פיגמנט גבוה יותר מאשר העור, כך שהוא סופג את האנרגיה הקלה ביותר ולכן מחומם ביותר.

הסרת שיער בשיטת IPL לעומת לייזר

הסרת שיער בשיטת IPL או בשיטת לייזר, הן שיטות שמבוססות על אותו עיקרון. ההבדל העיקרי הוא האור הזוהר על השיער. לייזר הוא קרן ממוקדת של אור אשר נושאת מאפיינים זהים, כלומר ניתן לרכז את האור לתוך אזור הדוק, מבלי להתפרש על פני אזורים אחרים.

לאור של קרן לייזר יש ספקטרום צר מאוד, ולכן רק צבע אחד עשוי להשתחרר. האורות הרגילים, לעומת זאת, אינם יכולים להיות מצומצמים, והם מתפזרים לאזורים אחרים.

במילים אחרות: זוהי אותה שיטת שימוש באור, בהבדלים קלים

בשיטת הסרת שיער בלייזר מתבצע שימוש בתכונות של לייזרים לכוון את קרן האור ישר לתוך הנקבוביות, תוך מיקוד ישיר על זקיק השיער, בעוד שהאור המשמש להסרת שיער בשיטת IPL מתפשטת על פני שטח עור רחב יותר.

שני המקורות מחממים את הזקיקים על מנת לפגוע בהם, אך הסרת שיער בלייזר היא פרטנית יותר, ולכן עשויה לדרוש פחות טיפולים להשגת אותה תוצאה.

לכמה מפגשי טיפול IPL אזדקק?

השיער גדל בכמויות שונות אצל כל אדם ועל אזורים שונים של הגוף. לכן הטיפולים משתנים בין האנשים וכל אחד זקוק למספר מפגשים שונה להשגת תוצאות משביעות רצון. חלק מהאנשים מוצאים כי רק מפגש אחד מספיק להם, בעוד שאחרים זקוקים לעשרה מפגשים.

סביר מאוד להניח שתזדקקו למספר טיפולים היות ושיער אינו מגיב ללייזר או ל-IPL בכל שלבי מחזור הצמיחה שלו. הוא מגיב יותר לטיפול בשלב הראשוני, כאשר זקיק השיער צומח באופן פעיל, וכשהוא מכיל יותר פיגמנט, בשלב שנקרא מלנין.

ככל שהשיער מכיל יותר פיגמנט, כך הוא סופג יותר אור, והטמפרטורה תהיה גבוהה יותר, כלומר, ניתן יהיה להשיג הרס טוב יותר של זקיק השיער ולכן הטיפולים מוצלחים יותר.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים