דילול שיער בלייזר

דילול שיער בלייזר: השיטה החכמה להפחתת שיער גוף

אחת הגישות החדשות היום להפחתת כמויות עודפות של שיער גוף, מבלי להסירו לחלוטין, היא שיטת דילול שיער. זהו פתרון חדש שיותר ויותר אנשים מאמצים, כשהם רוצים להפחית את כמויות השיער העודפות מגופם, באזורים מסוימים בלבד בהם יש להם צמיחת שיער משמעותית.

כלומר, גברים שיש להם חזה שעיר במיוחד או שפע שיער על הרגליים, או נשים שיש להן צמיחת שיער משמעותית על הידיים, אך הן מבקשות להסיר רק חלק מהכמות העודפות, מקבלים טיפולי דילול שיער בלייזר.

למה דווקא בלייזר?

כי זוהי השיטה המבוקרת הטובה ביותר שמאפשרת הסרת שיער מדויקת, תוך שליטה על כמויות השיער אותן יש להסיר. קרן הלייזר מכוונת בעוצמה נמוכה ומבוקרת אל אזור הטיפול, על מנת להשיג תוצאה של דילול שיער במקום השמדתו המלאה.

ולא רק זה. דילול שיער בלייזר מאפשר תוצאות שלא מתאפשרות עם טיפולי שעווה, המסירה כמויות שיער בבת אחת משטחים גדולים בגוף, בלי שאפשר יהיה לדייק את כמות השיער המוסרת. או אפילציה למשל, שיכולה לאפשר דילול שיער, אך היות והמחט החשמלית מתמקדת כל פעם בשערה אחת, יידרשו מפגשי טיפול רבים עד להשגת התוצאות המבוקשות.

עכשיו יש את הטכנולוגיה המתאימה

בניגוד לעבר, כשמכשירי הלייזר של הדור הקודם היו יעילים רק לטיפולי הסרת שיער מלאה מהגוף, היום, בזכות המכשירים החדשים, אפשר לקבל טיפולי דילול שיער בלייזר, בשיטות מתקדמות, ולעזור לגברים שחווים צפיפות שיער מוגברת, או שיעור יתר בחלקים מסוימים בגופם.

אם השיער העודף סמיך ונוקשה, ומוביל גם לבעיות בריאות מלבד בעיות אסתטיות, זה הפתרון המושלם מבחינתם.

במיוחד לגברים, אבל לא רק

צמיחת שיער עודפת מתרחשת בעיקר אצל גברים, שלמרות ששיער גוף הוא חלק מהווייתם, במקרים רבים יש להם כמויות שיער מוגזמות על:

  • הרגליים
  • הגב
  • החזה
  • העורף
  • הכתפיים
  • הבטן
  • המפשעות
  • הידיים.

ובעוד שהם אינם מעוניינים בגוף חלק נטול שיער בכלל, הם כן מתעניינים באפשרויות הפחתת כמויות השיער העודפות, בתוצאה שנראית טבעית ומחמיאה. במקרים אלו, דילול שיער בלייזר הוא הפתרון המתאים להם והם מהווים את האחוז המשמעותי של לקוחות שפונים למכונים, מרפאות, מטפלים או מרכזים קוסמטיים על מנת לקבל את הטיפול.

אבל הם לא היחידים. גם לנשים יכולה להיות צמיחה עודפת משמעותית של שיער גוף, ובעוד שברוב המקרים הן פונות לקבלת טיפולי הסרת שיער מלאה מגופן, בחלק מהמקרים, כמו למשל כשצמיחת השיער מתרחשת אצלן רק על הידיים או במפשעות, הן פונות לקבלת טיפול הרחקה חלקית של השיער.

אתם בטח תוהים לעצמכם איך זה עובד

לפני טיפול דילול שיער בלייזר, המטפל מורח משחת אלחוש, בדרך כלל אמלה, על האזור המיועד לטיפול, להרגעת כל תחושת כאב, למרות שכאבים הנלווים לטיפולי לייזר, אם הם מתרחשים, אינם חזקים יותר מצליפת גומייה על העור.

בשלב הבא, המטפל מחטא את האזור המיועד לטיפול ואז סורק אותו עם מכשיר הלייזר, והטיפול מתחיל. פעימות אור אינטנסיביות ומרוכזות מכוונות לתוך זקיקי השיער ומאפשרות דילול שיער קבוע, בזכות הפיגמנט בזקיקים שסופג את האור ומשמיד את השיער.

עשר עד עשרים דקות ואתם בחוץ. פשוט, קל ומהיר, עם תוצאות אסתטיות ומרשימות שמתאימות לציפיותיכם.

מבחינת הבטיחות והיעילות, אין הבדל בין דילול לבין הרחקת שיער מלאה

בשני המקרים הטיפולים לא כואבים (טוב, כמעט בכלל לא כואבים), והשיטה נחשבת לבטוחה, יעילה ומומלצת, כל עוד מקפידים לקבל את הטיפול אצל המומחים בלבד, ובמקום מוסמך ומורשה לבצע טיפולי הרחקת שיער. אלא שטיפולי דילול שיער בלייזר כרוכים בפחות מפגשי טיפול ולכן הם גם יותר חסכוניים.

בתום כל מפגש טיפול, מתבצעת הערכה של כמויות השיער שעדיין נותרו להפחתה, ותכנית הטיפול מתקדמת בהתאם. בכל שלב, המטופל יכול לבחור ש"הספיק לו" ושהוא מרוצה מכמות השיער שדוללה, או להיפך, להפחית עוד קצת את כמות השיער העודפת.

הדיוק של הלייזר מאפשר השגת תוצאה טבעית תוך בחינה מחודשת של התקדמות הטיפול בכל שלב, והחלטה לגבי ההמשך.

בואו נדבר על עוד קצת יתרונות

היתרונות המשמעותיים של דילול שיער בלייזר, כוללים:

התוצאות מדויקות עם אפס פגיעה בעור

הפעימות האינטנסיביות של אור הלייזר מאפשרות בחירה סלקטיבית של שיער גוף עודף המיועד להסרה, מבלי לפגוע בעור.

טיפולים מהירים

כל פעימת לייזר נמשכת שבריר שניה, במהלכה ניתן לטפל בשערות רבות בו זמנית. אחרי כל טיפול, שנמשך לא יותר מרבע שעה בדרך כלל, אתם יכולים לחזור לשגרת יומכם, בלי זמן השבתה או התאוששות.

דילול שיער בשיטה יעילה, עדינה ובטוחה

לא משנה מאיזה מקום בגוף אתם מבקשים להרחיק חלק מהשיער העודף, אתם יכולים להיות בטוחים שהטיפול יתבצע בעדינות, כמעט בלי סיבוכים או סיכונים, ועם תוצאות יפות.

אז למה להסתבך עם שיטות מסובכות אם יש חלופה מהירה וקלה שיש לה תוצאות ארוכות טווח ויעילות?

גילוח, מריטה, או שעווה לא רק שלא ישיגו תוצאות מעולות כמו לייזר לדילול שיער, הן גם מורכבות יותר, ולא בטוח שהתוצאות יהיו מדויקות, ובטח שהן לא נמשכות לטווח הרחוק.

הלייזר מאפשר פתרון שנמשך לטווח הארוך, בלי סיבוכים ובלי חתכים. זהו אחד ההליכים הקוסמטיים הנפוצים ביותר היום, והטכנולוגיה המתקדמת משתמשת באנרגיות משולבות ביעילות ובעדינות להסרת שיער בגוונים וסוגים רבים, מכל גווני העור.

זהו הדור הבא של טכנולוגיית הסרת שיער בטוחה ויעילה, המשיגה תוצאות של עור יפה נטול עודפי שיער מוגזמים, במספר בודד של מפגשי טיפול. אז פשוט אל תחשבו פעמיים. יש לכם עודף משמעותי של שיער גוף? בואו לקבל את הטיפול.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים