הסרת שיער בלייזר לגברים

הסרת שיער בלייזר לגברים: מה צריך לדעת

השיטה הטובה ביותר לגברים שרוצים להתחיל דף חדש וחלק בחיים, בלי שיער מיותר היא שיטת הלייזר. נכון שיש את השיטות הרגילות והמוכרות כמו גילוח, מריטה, או שעווה, אבל אם אתם רוצים להיפטר מהשיער לצמיתות, כדאי שתכירו את יתרונות הלייזר.

הנה תשובות לכמה מהשאלות הכי נפוצות על הסרת שיער בלייזר לגברים, אז בואו נראה איך זה עובד, כמה זמן זה 'לצמיתות' ומה הכי חשוב לדעת על הטיפולים והתוצאות שלהם.

מה זה הסרת שיער בלייזר ואיך זה עובד?

הסרת שיער בלייזר היא הליך שבו קרן אור עוברת את העור, מכוונת אל הזקיק, ומבטלת את מחזור הרבייה של השיער, מבלי לפגוע בעור. ככל שהזקיק נהרס, הוא הופך להיות חלש ודליל, ובסופו של דבר, עם טיפולים קבועים, הזקיק מת והשיער לא צומח מחדש.

אבל בואו נעזוב את המונחים המדעיים ונדבר במילים שכל אחד יכול להבין:

  • האור של הלייזר נספג על ידי פיגמנט בשיער.
  • קרן האור ממורת לחום.
  • וכך מתעכבת צמיחת השיער העתידית.

איך הסרת שיער בלייזר עוזרת לספורטאים?

ספורטאים או רקדנים או גברים שעוסקים בכל שיטה אחרת של פיתוח גוף לא רוצים שום שיער מיותר על גופם, כי הוא מפריע להם לשפר את פיתוח השרירים. יש הרבה רוכבי אופניים, למשל, שמסירים שיער גם מהרגליים וגם מהמפשעות. שיער עודף בגוף בכמות גבוהה יכול להפריע לפעילות הגופנית, ובמיוחד הוא מפריע ללבישת בגדי ספורט צמודים.

הזיעה והפעילות המאומצת, בשילוב עם השיער העודף, עלולים גם להוביל לכאבים, שכן השיער העודף עלול להיתפס בבגדים או חמור מכך, לצמוח כלפי פנים.

ולא רק זה

הסרת שיער בלייזר חוסכת את כל הפעילות הבלתי פוסקת הסובבת את הסרת השיער שצומח כל פעם מחדש.

אין צורך להתגלח ולהכין את הגוף לפני פעילות ספורטיבית או תחרות, והטיפולים מבטלים כל סיכון לחתכים או התפתחות זיהומים.

ודרך אגב, אתם לא צריכים להיות ספורטאים כדי לשמור על אסתטיקה

הסרת שיער בלייזר לגברים מושכת גם גברים שלא נוח להם עם השיער העודף על הגב, החזה, הבטן או בכל מקום אחר בגוף. הרבה גברים מטפלים בחזה שלהם, לא מפני שהם רוצים להיפטר לגמרי מהשיער העודף, אלא בגלל שהם אוהבים מראה גוף חטוב ואסתטי יותר.

במקרים רבים, גברים מסירים שיער מהגב והחזה, כך שהם מרגישים בטוחים יותר עם המראה החיצוני שלהם.

עכשיו בואו נדבר קצת על היגיינה

הנה מיתוס מיותר לחלוטין: כמויות גדולות של שיער גוף לא אומר שאתם לא יודעים לשמור על היגיינה. אבל הסרת שיער בלייזר לגברים עוזרת להקל על גירויי עור שעלולים להתפתח כתוצאה מצמיחת השיער העודפת.

חלק מהגברים עוברים את הטיפולים כדי להפחית גירויים וגירודים שעשויים להתגבר כתוצאה משיעור יתר, במיוחד בחודשי הקיץ. יש גברים שיש להם כמויות מוגזמות של שיער עודף, והם מוכרחים ללבוש בגדים ארוכים במשך כל עונות השנה, מה שלא כל כך אפשרי בקיץ הישראלי המשוגע, במיוחד כשהתוצאה היא זיעה בכמויות מוגברות.

אז לא. השיער העודף לא משדר חוסר היגיינה, אלא כל המצבים הנלווים הם שעשויים להוביל למראה לא אסתטי.

טיפולי פנים קלים ומניעת צמיחת שיער כלפי פנים

האזור השלישי הפופולרי ביותר של טיפולי הסרת שיער בלייזר לגברים הוא הפנים. הרבה גברים רוצים להפחית את צמיחת השיער על הפנים שלהם כדי להקל על הגילוח, במיוחד אם השיער צומח להם על העורף.

לייזר הוא השיטה היחידה לטפל ביעילות גם במצב שנקרא גם צמיחת שיער כלפי פנים, שמוביל להתפתחות בועות דלקתיות, אדומות או כהות שמופיעות סביב זקיקי השיער כתוצאה מהגילוח. חשוב להבין ששיער צומח בכל מיני כיוונים, ולפעמים הצמיחה עלולה להשאיר צלקות.

כמה טיפולים צריך?

הסרת שיער לגברים מהגב או מהחזה כרוכה בשישה עד שמונה טיפולים, שנפרשים על פני חודשיים בערך, כדי להתחיל לראות תוצאות. הפחתת השיער מתרחשת בהדרגה אבל בהתמדה, כי מה שקורה זה שכשזקיק אחד מת, זקיקים אחרים עשויים לצמוח, ולכן יש צורך במספר מפגשי טיפול עד שהשיער מפסיק לצמוח מחדש כמעט לחלוטין.

השיער צומח במחזורים שונים בכל זמן נתון, וזה משתנה מאדם לאדם. שלושים עד שישים אחוזים מהשיער נמצא בשלב הצמיחה באנאגן, אבל שאר השיער נמצא בשלב רדום.

הלייזר הורג שיער בשלב הצמיחה, והזקיקים המתים ייעלמו לאחר כמה שבועות. אז עד שיגיע מועד הפגישה הבאה שלכם, השיער שהיה בשלב הצמיחה, נמצא עכשיו בשלב רדום או בשלב גסיסה. אם אתם מבינים את כל הכללים ומקבלים את הטיפולים שלכם בפרקי הזמן המומלצים, אתם יכולים לראות תוצאות של הפחתת שיער לטווח הארוך בכמות של בין חמישים ל-85 אחוזים. (מומלץ לקרוא על אפילציה לגברים)

מה צריך לחפש במרכז הסרת שיער בלייזר

מוניטין וסוג מכשירי הלייזר המשמשים הם השיקולים העיקריים בבחירת המקום המתאים. יש כמה מטפלים שמשתמשים בשיטת IPL, שעובדת באמצעות הפעלת קרן אור אינטנסיבית, אבל זוהי קרן אור מפוזרת שלא עוקפת את האפידרמיס. אז נכון שהטיפולים חזקים יותר, אבל הם לא מספקים תוצאות קבועות להסרת שיער.

לכן חשוב לחקור את התחום, לבחור במקום שיש לו מוניטין מוצק, ולהיזהר משרלטנים שמבטיחים "הרים וגבעות" עם כמעט אפס הוכחות. מומלץ לחפש אנשי מקצוע מוסמכים שמתמחים בהליכים קוסמטיים של הסרת שיער לגברים, שיש להם הכשרה וניסיון, ושהם חושבים במונחים שהם מעבר לסיסמאות מפוצצות.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים