הסרת שיער בשיטת SHR

להיפטר מהשיער המיותר עם הסרת שיער בשיטת sHR המהפכנית

יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפול להסרת שיער בשיטת SHR, ועד שנת 2006, כ-3.1 מיליון אנשים ברחבי העולם בחרו בה. אבל היום אנחנו מדברים על למעלה משישה מיליון טיפולים שבוצעו בעולם. sHR הן ראשי התיבות של Super Hair Removal, וזוהי השיטה המתקדמת בתחום הסרת שיער לצמיתות.

שיטה זו פותחה על ידי חברת אלמה לייזרים בישראל ונחשבת כיום לשיטה המתקדמת ביותר להסרת שיער שאינו רצוי. זוהי שיטה מהירה יותר מאשר טיפולי לייזר מסורתיים בשיטת IPL. בנוסף, השיטה בטוחה ונטולת כאבים, מתבצעת כמעט ללא תופעות לוואי, ורוב המטופלים מופתעים מהתוצאות.

עובדה נחמדה נוספת: שלא בדומה לטיפולי לייזר אחרים, שיטת sHR מתאימה לטיפול בכל סוגי העור, כולל עור כהה, וניתן לטפל בכל סוגי השיער.

איך עובדת שיטת sHR

בניגוד לטיפולי לייזר בהם העור מטופל בכמויות גדולות של אנרגיה, בשיטת sHR, המלנין נמצא בשימוש חלקי בלבד. בשילוב עם טכנולוגיית in-Motion, העור וזקיק השיער מתחממים לאט. בשיטה זו, החלבון בתאי הגזע ממוקד, וזוהי גם הסיבה בגללה ניתן לבצע את הטיפול גם על עור כהה ולהפיק תועלת.

כאשר חלבונים מחוממים מעל 43 מעלות צלסיוס, הם מאבדים את התכונות החיוניות שלהם. תהליך ההתחממות הוא איטי, ומצב זה מונע את הסיכון של כוויות ושלפוחיות, והטיפול מתבצע בנעימות בהשוואה לטיפולי IPL או לייזר. ראש המכונה עובר על אזור הטיפול מספר פעמים, עם דופק חוזר, כך שתאי הגזע מושבתים בסופו של דבר.

מספר עובדות על הסרת שיער בשיטת sHR

לפני שתבחרו בשיטת sHR להסרת שיער, חשוב שתבינו את העובדות המייחדות שיטה זו מטיפולים אחרים:

המכשיר המשמש לטיפול מסנן את אורכי הגל שאינם נחוצים. מה שמאפשר לבצע את הטיפול כמעט ללא כאבים.

sHR מתאים לכל סוגי העור ומאפשר טיפול בכל סוגי השיער, כולל שיער בלונדיני ואפור. ניתן לטפל אפילו בעור שזוף, אך לא מומלץ להשתזף במהלך תקופת הטיפול.

דרושים כשישה עד עשרה טיפולים. כך יש מספיק זמן לוודא שכל השיער המיותר חוסל ביעילות במהלך שלב הצמיחה. זה לוקח בסביבות שבועיים עד שלושה שבועות עד שהשיער נושר, ובמקרים רבים לא ממש גלוי עדיין בתקופת הטיפול. תקופה זו כוללת הפחתה הדרגתית של השיער בצורה בטוחה, מוכחת קלינית.

במהלך תקופת הטיפול, לא ניתן לבצע טיפולי שעווה או מריטה. שיטת sHR מתמקדת על שורש השיער, ולכן חשוב שהשיער יישאר שלם להשגת התוצאות הטובות ביותר האפשריות, יחד עם זאת, אפשר לגלח או לגזור את השיער.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים