הסרת שיער מהאוזניים

למה האוזניים שלי שעירות? זה מה שצריך לדעת על הסרת שיער באוזניים

לגברים יש שיער עודף על הגוף, והרבה. אבל למרבה הצער, ככל שהם מתבגרים, פחות שיער צומח להם על הראש ויותר שיער מתחיל להופיע במקומות מפוקפקים, כמו באף או באוזניים.

בעוד ששיער על האוזניים נפוץ יותר אצל גברים מבוגרים, הוא יכול להופיע גם אצל גברים בגילאי עשרים ושלושים. זה נראה מוזר, זה לא אסתטי, אבל יש לנו גם חדשות טובות: הסרת שיער באוזניים נפטרת מכל השיער המיותר. הנה מה שאתם צריכים לדעת:

  • ניתן להסיר שיער מהאוזניים בבית, באמצעות גילוח, מריטה או שעווה.
  • אפשר לקבל טיפולים מקצועיים להסרת השיער מהאוזניים.
  • הטיפולים בבית יכולים להיות מסוכנים אם לא נוקטים באמצעי הזהירות הדרושים.

מה גברים צריכים לדעת על הסרת שיער מהאוזניים בבית

הסרת שיער מהאוזניים בבית היא שיטה נוחה, זולה ופרטית. הנה כמה מהשיטות הטובות ביותר לטיפולים בשיטת עשה זאת בעצמך:

מריטה עם פינצטה. התוצאות טובות, אבל:

גברים לא חיים עם פינצטה מגיל 12 כמעט, כמו נשים, לכן פעולת מריטת השיער המיותר, במיוחד מאזור רגיש כמו האוזניים, יכולה לכאוב קצת. זוהי שיטה טובה לגברים שיש להם רק כמה שערות בודדות אבל בולטות על האוזניים. היות ובשיטה זו השיער מוסר מהשורש, הוא יצמח חזרה רק בתוך כחודש.

לפני שאתם משתמשים בפינצטה, הקפידו לחטא אותה עם אלכוהול, למרות שפינצטה לא משמשת בדרך כלל לפעולות במקומות מזוהמים, עדיין, לא יזיק לקחת צעד אחד נוסף של זהירות. ועוד משהו. אף פעם אל תחדירו את הפינצטה לתעלת האוזן, כי המריטה עלולה לקרוע את תוף האוזן וכתוצאה מכך תחוו ירידה בשמיעה.

מכשיר גילוח חשמלי מיוחד להסרת שיער מהאוזניים

מכשיר גילוח חשמלי עוזר לכם להיפטר מהשיער המיותר על האוזניים במהירות, ללא כאבים ובמחיר סביר. אפשר למצוא מכשירי הסרת שיער מהאוזניים בגרסאות חשמליות או ידניות, ושניהם פשוטים ובטוחים לשימוש. חשוב רק לוודא שאתם לא מפעילים אותם בעוצמה חזקה מדי.

גם גילוח רגיל יכול לעבוד, אבל:

אתם עלולים להיחתך, והתוצאות, כמו שאתם יודעים כבר כל החיים, לא יחזיקו מעמד, והשיער יגדל חזרה בתוך יום עד שלושה ימים. חוץ מזה, העור שלכם עלול להיות מגורה כתוצאה מהשימוש בתער, לכן אם בחרתם בגילוח, ההמלצה היא להשתמש בגילוח חשמלי, שהוא בטוח יותר.

אז טיפולים מקצועיים הם כנראה האפשרות הכי טובה

טיפולים מקצועיים יחסכו לכם את התסכול וחוסר המיומנות בהסרת השיער המיותר מהאוזניים. הנה כמה שיטות שבהן המקצוענים משתמשים:

נשים מדברות המון על טיפולי שעווה. עכשיו תורכם

טיפול שעווה בבית יכולים להיות מבולגנים ומסוכנים. למה שלא תניחו למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם?

לא בטוח שטיפולי שעווה יכאבו פחות אצל אנשי מקצוע, אבל המטפל יבטיח שכל השיער יוסר בצורה בטוחה, ולפרק זמן ארוך.

אתם יכולים לקבל גם טיפולי הסרת שיער בלייזר

לגברים שמחפשים פתרון קבוע יותר לשיער הלא רצוי שלהם, טיפולי הסרת שיער מהאוזניים באמצעות לייזר הם אפשרות טובה. למרות שחלק מהשיער עשוי לצמוח בחזרה, זהו טיפול קל ופשוט יותר.

טיפולי לייזר להסרת שיער משתמשים בפעימות אור להריגת זקיק השיער מהשורש ומניעת צמיחתו בחזרה. יש לחזור לשישה עד שמונה מפגשי טיפול, אבל בשיטה זו אתם נפטרים מהשיער לטווח הארוך.

אפילציה מחזיקה מעמד לעד

בדיוק כמו הסרת שיער בלייזר, אפילציה פועלת באמצעות הריסת זקיק השיער למניעת צמיחת שיער מיותר בחזרה. ההבדל הוא ששיטה זו משתמשת בפעימה חשמלית שמכוונת ישירות לזקיק השיער. הבדל נוסף חשוב יותר הוא שהשפעת הטיפול נמשכת לצמיתות. או לפחות לכמה שנים.

להסרת שיער בלייזר יש את המגבלות של חוסר השפעה על שיער בלונדיני, אדום ואפור. לאפילציה, לעומת זאת, אין את הבעיה הזאת ולכן הטיפול נחשב כפתרון קבוע יותר.

אתם יודעים שיש גם קרמים, נכון?

משתמשים בהם רק על החלק החיצוני של האוזן, והם מעולים ועושים עבודה טובה לפרק זמן ארוך למדי. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע כדי לבחור את הקרם המתאים באופן אישי, ולבדוק את החומרים בקרם שבחרתם לפני השימוש בו, על מנת לוודא שאתם לא אלרגיים לאחד הרכיבים.

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, לעולם אל תשתמשו במספריים!

מספריים נשמעים אולי כמו הדרך המהירה והקלה ביותר להסרת שיער מיותר מהאוזניים, אבל זוהי השיטה הכי מסוכנת.

צעד אחד קטן שגוי, עלול לגרום לנזק קבוע ולצלקות שלעולם לא יתאחו. אז השיטות האחרות אולי לוקחות טיפה יותר זמן, אבל אתם נשארים עם אוזניים שלמות.

בשורה התחתונה, החיים יפים בלי שיער מיותר

ככל שאתם מתבגרים יותר, כך השיער יצמח לכם במקומות בגוף שאתם מעדיפים שהוא לא יופיע. אז למרות שאולי קשה לכם להסכים לרעיון הסרת שיער מהאוזניים, כחלק משגרת הטיפוח הרגילה שלכם, כדאי שתסתכלו על חצי הכוס המלאה: יש לכם שפע של אפשרויות להיפטר ממנו.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים