טיפול לייזר לפנים

חידוש העור באמצעות טיפול לייזר לפנים

מטרת טיפול לייזר לפנים היא להפחית את מראה הקמטים בעור ולהחליק אי סדירות בעור, כגון פגמים או צלקות אקנה.

השיטה מכוונת פעימות קצרות ומרוכזות של אור על עור שאינו סדיר, ומאפשרת הסרה מדויקת של שכבת העור הפגומה. הליך פופולארי זה נקרא גם קילוף לייזר או טיפול לייזר.

מי נחשב כמועמד מתאים לחידוש העור באמצעות טיפול לייזר לפנים?

אם יש לכם קווים עדינים או קמטים סביב העיניים או הפה, או על המצח, או שאתם סובלים מצלקות שטחיות של אקנה, או עור שאינו מגיב לטיפול מתיחת פנים, אתם נחשבים כמועמדים מתאימים לטיפול לייזר לפנים.

אם יש לכם פצעי אקנה או עור כהה מאוד, אינכם נחשבים כמועמדים מתאימים. שיטה זו גם אינה מומלצת להסרת סימני מתיחה. יש לדון עם הרופא לגבי התאמת הטיפול לפני ביצוע ההליך.

איך עובד טיפול לייזר לפנים

שני סוגים של לייזרים הנפוצים ביותר הם לייזר פחמן דו חמצני (CO2) וארביום. כל שיטת לייזר מאדה תאי עור שנפגעו בגובה פני השטח.

לייזר פחמן דו חמצני

שיטה זו שימשה במשך שנים לטיפול בבעיות עור שונות, כולל קמטים, צלקות, יבלות, בלוטות שומן מוגדלות על האף ומצבי עור אחרים.

הגרסה החדשה ביותר של לייזר פחמן דו חמצני משתמשת בפעימות אור קצרות מאוד של אנרגיית אור, או פעימות אור רציפות שמטרתן ביצוע דפוס סריקה על מנת להסיר שכבות דקות של עור, עם נזק מינימלי של חום. תהליך ההתאוששות מטיפול לייזר לפנים בשיטה זו, אורך עד שבועיים.

טיפול לייזר לחידוש עור הפנים בשיטת ארביום

טיפול לחידוש העור בשיטת לייזר ארביום מיועדת להסרת קווים וקמטים עמוקים על פני העור, הצוואר או החזה. אחד היתרונות של שיטה זו הוא צריבה מינימלית של הרקמה הסובבת. לייזר בשיטה זו גורם לפחות תופעות לוואי, כגון נפיחות, חבורות ואדמומיות, כך שזמן ההתאוששות שלכם צריך להיות מהיר יותר מאשר עם טיפול לייזר לפנים בשיטת פחמן דו חמצני.

במקרים מסוימים, תהליך ההחלמה עשוי להימשך שבוע בלבד. מומלץ להתייעץ עם הרופא לגבי משך זמן ההחלמה הצפוי במקרה שלכם, בהתאם למצב העור וכמות הפגמים בה יש לטפל. אם יש לכם צבע עור כהה, שיטת לייזר ארביום עשויה לעבוד טוב יותר עבורכם.

מה צפוי במהלך טיפול לייזר לפנים ולאחריו?

ברוב המקרים, טיפול לייזר לפנים מבוצע בהליך אשפוז, כלומר, ניתן לשוב הביתה לאחר ההליך. הרופא עשוי לטפל בקמטים בודדים סביב העיניים, הפה או המצח, או לטפל בכל הפנים. לטיפול באזורים קטנים, הרופא ישתמש בחומר מקהה לאזורים המטופלים, או שתינתן הרדמה מקומית. הרופא עשוי גם להשתמש בהרדמה כללית אם הטיפול מתבצע על כל הפנים.

אם הרופא טיפל רק בחלק מהפנים, ההליך יימשך בסביבות חצי שעה עד 45 דקות. טיפול לייזר לפנים בשיטה מלאה אורך עד שעתיים.

לאחר הטיפול, הרופא יבצע חבישה לאזור המטופל. כעבור יממה, יהיה עליכם לנקות את האזור המטופל ארבע עד חמש פעמים ביום. בשלב זה יש למרוח משחה על מנת למנוע הצטברות גושים. טיפול זה נועד למנוע היווצרות חבורות על הפנים, וברוב המקרים מתרחש ריפוי כעבור עשרה ימים עד שלושה שבועות, בהתאם למצב שטופל.

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים