הסרת שיער בעורף

איך באמת עושים הסרת שיער בעורף?

שיער כהה וגס על הצוואר יכול להיות מכוער, ואם אינו מטופל, הוא יכול גם להתפשט לכתפיים ולחזה. אז במקום להיראות מוזנחים, אפשר להסיר את השיער המיותר במספר שיטות, כמו למשל גילוח, שהוא הפתרון הזמין המהיר, או שעווה, שמניבה תוצאות קצת יותר ארוכות טווח.

יש גם את השיטות האחרות, שהן קבועות יותר, כמו לייזר או אפילציה, אבל צריך לקחת בחשבון את ההתחייבות למפגשי טיפול רבים.

הבחירה בשיטת הסרת שיער בעורף נקבעת בהתאם למהירות צמיחת השיער העודף וכמות השיער שצומחת בכל פעם. טיפול שעווה, למשל, משאיר את האזור נקי למשך מספר שבועות. אז בואו נראה מה הן השיטות השונות ואיזו מהן מתאימה לכם ביותר.

גילוח קורע את השיער מעל פני שטח העור

כדי לבצע הסרת שיער בעורף באמצעות גילוח מתחילים עם הרטבת העורף, מריחת קרם גילוח על פני השטח, וגילוח השיער. מתחילים בבסיס העורף ומעבירים את התער עד לאורך הרצוי. בהתאם לצורך, חוזרים על שלב זה.

לאחר השימוש בתער, יש לחטא ולשטוף אותו, ולייבש אותו. בתום הגילוח מורחים אפטרשייב לחיטוי העור והפחתת הרגישות.

שעווה מונעת צמיחת שיער חדש למשך מספר שבועות

לפני הטיפול מחממים את השעווה על הגז, בתוך כלי עם מים חמים, או על פלטה חשמלית או פשוט במיקרוגל. כדאי לקרוא קודם את ההנחיות המופיעות על האריזה על מנת להבין כמה זמן בדיוק לוקח להמיס את השעווה.

בהמשך טובלים את מקלון העץ המצורף לערכה, ומורחים את השעווה החמה על שיער העורף, בתנועות מריחה כלפי מטה. התוצאה צריכה להיות מראה של קו אנכי של השעווה.

עכשיו מניחים את רצועות הבד המיוחדות להסרת שעווה, שיכולות להיות מצורפות לערכה או להימכר בנפרד. מניחים את הבד על השעווה החמה למשך עשר שניות, ואז תופסים את קצה רצועת הבד ומושכים חזק. חוזרים על הפעולה עד שכל השיער העודף נעלם.

האם אפשר להסיר את השיער עם שעווה או גילוח לפני מפגשי טיפול בלייזר?

לאחר הסרת שיער מהעורף עם שעווה, יש להמתין לפחות שבועיים עד המפגש הבא של הסרת שיער בלייזר, על מנת שזקיקי השיער יחזרו פנימה. במקרה של גילוח, אפשר להמתין כשבוע לפני הטיפול בלייזר.

לייזר להסרת שיער קבועה מהעורף

טיפולי לייזר קבועים מאפשרים הסרת שיער מהעורף לסילוק כל השיער הלא רצוי. חשוב לקבל את הטיפולים במכון מקצועי או על ידי מטפלים מוסמכים. מספר מפגשי הטיפול הדרושים משתנה בין המטופלים, ונקבע בהתאם לקצב צמיחת השיער העודף, וכמות השיער שצומחת בכל פעם.

גם התוצאות משתנות מאדם לאדם, אך ברוב המקרים הלייזר מסיר ביעילות ולצמיתות את השיער המיותר. מחזור צמיחת השיער הוא שקובע את תדירות טיפולי הלייזר להסרת שיער מהעורף ביעילות, אך ברוב המקרים יש להגיע לטיפול פעם בחודש על מנת להשיג תוצאות אופטימליות.

הסרת שיער בעורף בלייזר לנשים

צמיחת שיער עודף על העורף אצל נשים יכולה להיות מביכה, אבל זוהי תופעה נפוצה יותר מכפי שאתן יכולות להאמין. אז אם יש לכן צמיחת שיער כהה על הצוואר, וניסיתן מספר אפשרויות להסרת שיער, אך אתן משוועות לפתרון קבוע, הסרת שיער בלייזר היא הפתרון הקבוע היחיד שמבטיח תוצאות כמעט לכל החיים.

בעוד ששיטות אחרות עשויות להותיר זיפים, או לגרום לתופעות לוואי על העור, טיפולי לייזר משפרים את איכות העור ונותנים לו מראה מושלם.

אלו היתרונות של הסרת שיער בעורף בלייזר לנשים:

  • הסרת שיער מאזור שקשה להגיע אליו לבד.
  • הסרת הזיפים שנותרו בעקבות טיפולי שעווה או גילוח.
  • הפחתת תופעות לוואי של אדמומיות, גירוי או צמיחת שיער גס יותר, שיכולות להיגרם כתוצאה משיטות אחרות להסרת שיער.
  • מראה עור רך וחלק.
  • התוצאות קבועות ונמשכות כמעט כל החיים.

יתרונות הסרת שיער בעורף בלייזר לגברים

אלו היתרונות של הסרת שיער בעורף בלייזר לגברים:

  • הפחתת או ביטול אפשרות צמיחת שיער חדש, פגמים בעור או זיהומים.
  • מניעת הפרעות לפעילות גופנית כתוצאה מגירוי העור והזיעה לאחר גילוח.
  • השגת תוצאות של עור רך וחלק.
  • הסרת שיער לצמיתות באזור שקשה להגיע אליו לבד.

מפגשי טיפול קצרים ותוצאות מעולות

אם כבר החלטתם על הסרת שיער בעורף בלייזר, כדאי ללכת אל המקצוענים שמשתמשים בלייזרים מתקדמים שמסירים את השיער באמצעות פליטת אורכי אור שנספגים על ידי פיגמנט השיער. לייזרים מתקדמים מסירים ביעילות את השיער מבלי לפגוע בעור שמסביב, והתוצאה היא צוואר חלק ללא פגם.

כבר אחרי טיפול אחד, שנמשך בין עשר דקות לרבע שעה, אפשר להתחיל ניתן לראות תוצאות חלקיות, אבל התוצאות הטובות ביותר מושגות לאחר שנה עד שנה וחצי. עם תום הטיפולים, יש להגיע למפגשי תחזוקה כפעמיים בשנה כדי לשמור על התוצאות.

אם אתם מודאגים מהכאב, מכשירי לייזר מתקדמים משחררים תרסיס קירור קריוגני במהלך כל פעימת לייזר על מנת למזער את אי הנוחות ולאפשר למטופלים להיות רגועים ככל האפשר במהלך הטיפול. עם הטיפול האחרון, אתם יכולים להיות חופשיים מדאגה של צמיחת שיער מיותר, כמעט כל החיים.

 

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

רוצים לדעת מהו המבצע האחרון בתחום הסרת שיער?

גלילה לראש העמוד

ללא הסרת שיער, ככה אתם מרגישים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם מבצעים חמים